هنوز نه بداره نه به باره بلاگفا کاسه داغ تر از آش شده و به پیشواز رفته . . .
محرم و تاسوعا و عاشورا و سریال مختارنامه
-
هفته گذشته، داشتم با دوست جان تلفنی صحبت می کردم و از هوای گرم و برنامه های
تلویزیون و ماه محرم صحبت می کردیم که گفت:« ماه محرم است و سریال تکراری
مخت...
۱ ساعت قبل
۵ نظر:
حسین عزیز معذرت میخوام اما هر جایی یه توالتی داره بالاخره!
بنظر من - بازم عذر میخوام - توالت تارنماهای فارسی زبان میزبان تارنگارنویسان، بلاگفا هست! اگه باور نداری میتونی از کاربرای بلاگفا بپرسی.
بلاگفا همیشه توی این جور چیزا پیش قدم میشه.
سلام
آقا عمرم كسي بتونه منو پشت فيلتر متوقف كنه!!!!!!
من از ultrasurf و يا psiphon استفاده ميكنم
البته اين روزا كه ترافيك كاربران فيلتر شكن بالا رفته اينا خوب جواب نميدن
بچه ها ميتونن از اين بلاگ فيلتر شكنهاي جديد رو دريافت كنند:
http://mili100.blogsky.com/
با مطلب " جیش , بوس , لالا " بروزم.
ارسال یک نظر