محرم و تاسوعا و عاشورا و سریال مختارنامه
-
هفته گذشته، داشتم با دوست جان تلفنی صحبت می کردم و از هوای گرم و برنامه های
تلویزیون و ماه محرم صحبت می کردیم که گفت:« ماه محرم است و سریال تکراری
مخت...
۱ ساعت قبل
۵ نظر:
@};-
حسین جان منم به احترام اونا 5دقیقه سکوت میکنم
سلام گرم این چند روز که نتونستم برایتان کامنت بگذرم چون همه امکانات الکترونیکی و راداری در ایران رفته بود عزاداری و هواخوری
ولی برای این عزیزان و به احترامشان پرچمی سبز و سیاه به اهتزار در میاورم
وسکوتم را با فریادم در هم می آمیزم تا بعض گلویم هرچه بلند تر برسر این بی مردمان سر دهم .
ممنون حسين جان.
من که تاب دیدن خون و کشتار ندارم چندیست بد صحنه های دلخراش کشتار میبینم حیوانات کم بود ادمی هم اضافه شد......
ارسال یک نظر