شمر ذی الجوشن و سرانجامش
-
در یوتیوب و فضای مجازی، شعری از دکتر انوشه شنیدم که سخنان مادربزرگم را به
یادم آورد. در ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا بر ایمان از امام حسین و علی
...
۱ ساعت قبل
۵ نظر:
@};-
حسین جان منم به احترام اونا 5دقیقه سکوت میکنم
سلام گرم این چند روز که نتونستم برایتان کامنت بگذرم چون همه امکانات الکترونیکی و راداری در ایران رفته بود عزاداری و هواخوری
ولی برای این عزیزان و به احترامشان پرچمی سبز و سیاه به اهتزار در میاورم
وسکوتم را با فریادم در هم می آمیزم تا بعض گلویم هرچه بلند تر برسر این بی مردمان سر دهم .
ممنون حسين جان.
من که تاب دیدن خون و کشتار ندارم چندیست بد صحنه های دلخراش کشتار میبینم حیوانات کم بود ادمی هم اضافه شد......
ارسال یک نظر