۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

Merry Christmas

alt

۱۰ نظر:

بى ارزش تر از فرانك گفت...

حسين عزيز، مرى كريس مس اند هپى نيو ييرز انشاالله:دى

بى ارزش تر... گفت...

كريست*

ارتا گفت...

merry Christmas and Happy new year امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشیییییین

nikaban گفت...

کریسمس مبارک
بخصوص کریسمس سفید امسال..!
تعطیلات خوبی داشته باشین و سالی خوب درکنار خانواده عزیزتون...

زیبا هم به دخی و بوبی و انگوری تبریک میگه..!

گرد آفرید گفت...

درود دوست من .......کریسمس مبارک
.
.
.منتظر حضور سبزت

nikaban گفت...

شرمنده جناب بوبوش شدم.. همش فکر میکردم اسمش بوبی هستش!!!!
ولی یادمه که شما یه دختر قناری هم به اسم دخی داشتین که هم اسم گربه عزیزتون بود...
یعنی اشتباه کردم؟

شهلا گفت...

سلام
دوست و هم محله ای سابق.
تشکر از امدن و نظرتون که همیشه نشان دهنده لطف شماست . این تصاویر را من چون خودم تا حدودی نقاشی بلدم و سالهاست که شیفته کارهای استاد مرتضی کاتوزیان هستم و چون بعدها دانستم استاد ایمان ملکی و استاد مهرداد جمشیدی هم قبلا شاگرد استاد دوست داشتنی من هستند و کارهاشون فوق العاده زیباست و مثل خود ایشان کار کرده اند و نقاشی کشیدندبرای همین این استادان هم مورد توجه من قرار گرفتند . سایت هم دارند در مورد سایت این استادان اگر شما در قسمت فارسی گوگل بنویسید مثلا سایت رسمی استاد ایمان ملکی و سرچ کنید براتون سایت رو نشون می ده.البته من این تصاویر رو مدتهاست قبلا سیو کردم و در کامپیوترم ذخیره شده.
موفق باشید و سلامت و خوش بگذره تعطیلات کریسمس.

محدثه گفت...

merry chrissmas
امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش بگذره!

محدثه گفت...

merry chrissmas
امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش بگذره!

پگاه گفت...

حسين عزيز سال نو مبارك/اميدوارم سالي سراسر سلامتي و شادي و عشق در انتظارتون باشه