۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

معجزه یا . . .


این سگ پرتغالی پابلو ( Pablo)که مانند بنده ساکن آلمان و از قضا هم استانی نیز میباشد شغل شریفش امدادگریست که بعد از 167 ساعت از وقوع زلزله هاییتی باعث نجات خانم آنا زی زی 69 ساله( Anna Zizi ) شد . آنا حدود یکهفته بدون آب و غذا زیر آوار مانده بود که حال مشام قوی پابلو دلیل زنده ماندن او گردید. امروز که این خبر را در روزنامه خواندم دیدم هرگز نمیتوانم با پابلو روبرو گردم و از او بخاطر شاهکارش تشکر کنم چرا که من از سرزمینی میباشم که هم جنسان پابلو و . . . خشن ترین و نا انسانیترین رفتار را از هم میهنان من میبینند یعنی احساس شرمساری و . . . اما میدانم دوستی چون پابلو که بدون چشوداشتی بانویی را از زیر خروارها خاک نجات میدهد حتما در برابر خجلت من میگفت در در سرزمین تو و شبیه آن که متاسفانه در کره خاکی کم نیستند , مگر با بچه ها و آدمیان رفتاری بهتری دارند تا با سگ و گربه و پرنده و . . . داشته باشند

۵ نظر:

سجاد گفت...

من به عنوان یه آدم توی سرزمین تو واقعا تایید می کنم این حرفت رو...

دیوونه گفت...

یه وقتایی حیوون ها از خیلی از ما آدما باارزش تر و مفیدترند.
حسین جان بروزم

گوش قرمز گفت...

زنده باد پابلو !

پگاه گفت...

دوست عزيز و مهربانم از لطف و محبتي كه به پم پم داشتيد و با دعاي خيرتون باعث شديد سلامتيش رو بدست بياره بينهايت سپاسگزارم.
لطفا آجي نازنين رو هم از دعاي خيرتون بي نصيب نگذاريد.آجي چهارشنبه صبح عمل داره.دعا كنيم تا اون هم مثل پم پم سلامتيش رو بدست بياره.

نگاهی نو گفت...

koshtane adamha dar vatane ma rahat tar az koshtane morcheh shodeh